منزل آخر

با توجه به جابجایی های بسیار زیادی که داشتم لازم است برای این جابجایی آخر توضیح بدهم. هویت درون را از نیمیه‌ی آذر 88 در سرویس ایرانی بلاگ‌اسکای شروع کردم. از 29اردیبهشت 89 به بلاگ اسپات  (بلاگر) رفتم. با فیلتر شدن هویت درون وبلاگی با نام «یک احساس عادی» را نوشتم و بعد از فیلتر شدن اون «طعم گی بودن». بعد از این برگشتم هویت درون با آدرسی تغییر کرده. بعد به بلاگ دات کام رفتم اما سرویسی نبود که در آن راحت باشم. در نهایت تصمیم گرفتم در جمع فیلتر شدگان به همون هویت درون در بلاگ اسپات بازگردم. اواخر تابسات سال پیش به دلایلی هرچه اکانت داشتم حذف کردم و همراه حذف اکانت گوگل‌ام بلاگ اسکای از بین رفت. اما نوروز امسال با دیدن بازگشت پذیر بودن هویت درون در بلاگ دات کام یک پست گذاشتم و تصمیم گرفتم اواخر خرداد برای تابستان بازگردم. اگرچه چند پستی در آنجا نوشتم اما تصمیم گرفتم به تنها جایی که بخشی  از هویت درون در آن باقی مانده بیایم. از خیلی قبلتر ورد پرس به نوعی نسخه پشتیبان من بود. متاسفانه بسیاری از پست های تابستان را نتوانستم برگردانم. به‌هرحال فصل دیگری از وبلاگ نویسی دگرباشی خودم را از اینجا شروع می‌کنم. اگر کسی پستی از من در جایی دارد ممنون میشوم آن را به من برساند تا دوباره انتشار بدهم. برای مثال یک پست از روی ورد در آرشیو خودم بود و سه پست دیگر بر روی وبلاگ رضا پسر که البته آخر دعوا بود. دعوایی که تجربه ای بزرگ برای من شد تا در پست‌های بعدی برای شما از آن بنویسم. من هنوز همان شایان رک‌گو و منتقدم‌ام! پس منتظر چیز تازه‌ای نباشید.

3 دیدگاه مال خودتان را بیفزایید

  1. رضا می‌گوید:

    یعنی میشه تو یه جا ساکن شی از این به بعد؟ 🙂
    بوووس

    لایک

نگاه شما